7 lipca 2019

summer time - egzotycznie zielona

Po czerwonych - zielone z różowym akcentem. Namówiłam na nie Sylwię, mam nadzieję, że będą jej numerem 1 na tegoroczne lato:)



Uszyłam je z koralików Toho Treasure: nickel i opaque jet w towarzystwie Miyuki Delica: 0733 opaque lime, 2175 duracoat alabaster silverlined hibiscus, 0724 opaque green, 0655 opaque kelly green dyed, 2127 duracoat opaque spruce. Koraliki trzymają w łapkach szmaragdową taśmę chwostową.


Udało mi się zrobić wspólną sesję z moimi:) Zrobiło się trochę monotematycznie, ale nie martwcie się o mnie - uwielbiam peyotowe koralikowanie!


3 komentarze:

  1. Podobają mi się chwosty-wachlarze w kolczykach, ale wersję z koralikami widzę po raz pierwszy. Całość wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wzornictwo, oryginalne.

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!