2 grudnia 2016

ramus - tutorial w Beading Polska

Kiedy Redaktor Naczelna Beading Polska, Gosia Grzesiak, poprosiła mnie o kurs zawierający ścieg circular brick stitch - nie mogłam odmówić - powstał wzór Ramus:) Żeby nie było zbyt łatwo, wzór powiększyłam o ozdobę z: koralików Arcos par Puca + kryształek + dagger. Kolczyki można wypatrzeć na okładce najnowszego numeru:



I z bliska:



Kolczyki tworzy się szybko i przyjemnie. Ażurowy, metalowy element o który oparte są koraliki pochodzi w Royal-Stone  (do 31.12 można je nabyć z rabatem -12% wpisując WERAPH12). Koraliki wykorzystane we wzorze to miyuki square 1.8mm opaque rainbow frosted jet, 11/0 silver oraz FP 4mm matte iris blue, arcos par Puca silver i dagger peacock opaque blue turquise vitrail matt.

Druga wersja powstała w bardziej "moich" kolorach:


Wykorzystałam 11/0, dagger, arcos par Puca w kolorze silver oraz 15/0 i square matte jet oraz kryształek 3mm opaque jet.

To nie jedyna niespodzianka ode mnie jaką można znaleźć w 22 numerze Beading Polska:) Ale nie wszystko na raz! Jutro ok 14.00 bedę na Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w okolicy stoiska 61 (stoisko utalentowanej Karoliny G). Do zobaczenia!

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się... Nie mam tych arcosów, ale od czego wyobraźnia i ciągotki do kombinowania? :D
    Do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholibka :D Pomysł jest super. Wykonanie jeszcze lepsze. Trochę za duże jak dla mnie, ale znajdzie sie nie jedna, która gustuje w takich wielkościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są piękne, jak wszystko co tworzysz 😀. Od dawna śledzę Twoje dzieła i się nimi zachwycam. Szukałam w Royal Stone tych baz ażurowy ch ale nie znalazłam ,szkoda bo chciciałam spróbować swoich sił. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być niesamowite uczucie - widzieć swoją pracę na okładce magazynu takiego kalibru <3 Kolczyki piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolczyki <3 Zasłużyły one na należyte wyróżnienie ich! Ciekawa jestem kolejnych pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!