21 września 2016

wieszak na torebkę - koralikowy prezent

Odwiedzając zagraniczne Caboniowo, chciałam sprezentować błyskotkę Oli. Mój wybór padł na wieszak na torebkę.


Bazę metalową zakupiłam w Royal Stone. Oplotłam koralikami plastikowy kaboszon z uprzednio nawierconym otworem na kryształ Swarovskiego blue zircon w rozmiarze 8mm. Taki kaboszon z osadzonym kryształem przywodzi na myśl prace Ewy Tkocz-Frydrych, które nie ukrywam - były inspiracją. Jednakże mój oplot jest inny, improwizowany. Wykorzystałam koraliki nickel 15/0 i TT, silverlined teal 15/0 i TT oraz 2mm FP silver.

Zupełnie przypadkiem trafiłam z kolorami - Ola zaznaczyła, że turkusowy to jej aktualny numer jeden wśród kolorów! Tym samym, pragnę poinformować, że przebywam na urlopie, a 1 października spotkajmy się na CRAFT PARTY w Poznaniu.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Musimy umówić się na szkolenie z wykonania tego arcydzieła. Jak zwykle zaskakujesz pomysłem i wykonaniem :-)
    aiszka4

    OdpowiedzUsuń
  2. Uściskaj Caboniów moooooooooooooooooooooooocno :D

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!