25 listopada 2015

floree - kwitnąca biżuteria

Po otrzymaniu nowości z Kadoro pod postacią kwiatuszków natychmiast zabrałam się do wyczarowywania biżuterii z nimi w roli głównej. Na bazę, na której "posadziłam" kwiatki, wykorzystałam kształt wrzeciona, oparty na wzorze Pointet Oval Links z Shaped Beadwork autorstwa Diane Fitzgerald, aczkolwiek zmniejszony.

Floree black - powstały z TT opaque jet, 11/0 i 15/0 nickel, obeads jet i leaves matte metallic aluminium 12x7mm. Sztyfty ze stali chirurgicznej, a wisiorek zawieszony na łańcuszku również ze stali. 



Floree white - wykonane z TT opaque lustered white i silverlined crystal, 15/0 silverlined crystal. Obeads pastel white i leaves matte metallic aluminium 12x7mm. Na wisiorek nie wystarczyło mi koralików, ale niewykluczone ze dołączy do kolczyków. 




Jeśli mieliście okazję wykorzystać koraliki w kolorze matte metallic aluminium, to niestety można zauważyć szybkie wycieranie się metalizowanej powłoki. Aby tego uniknąć, kilkakrotnie zabezpieczam koraliki warstwami lakieru bezbarwnego. I działa:)

8 komentarzy:

  1. Urocze, takie subtelne i kobiece

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzi delikatne ale śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, bardzo delikatne i zarazem eleganckie. Zakochałam się w nich i jak się tylko odrobię z szydełkowych robótek zrobię sobie w podobnym stylu. Zainspirowałaś mnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne :) chociaż osobiście wolę ciemniejsze kolory to te białe kolczyki też są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze , moim zdaniem wykorzystałaś kwiatki, kolczyki są urocze !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny komplecik jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!