13 grudnia 2013

romby

"Wromby" dzisiaj zawładnęły postem:) Na początek dwie bransoletki - ta co już pokazywałam,  wróciła do mnie na skrócenie, a przy okazji powstała wersja negatywna - odwrotnie nawleczone kolory:) Wykończenie identyczne, różnią się jeszcze kolorem kryształka FP (w nowej gold bronze).

I główna gwiazda grudniowego piątku trzynastego - naszyjnik wykonany pod specjalne zamówienie, z szczegółowo sprecyzowanymi wytycznymi. Jest to ukośnik na 12k w rzędzie (wzór), wykonany z koralików 11/0 lustered opaque white, opaque pepper red, lustered opaque dandelion oraz opaque cornflower.


 Ma 65 cm długości z zapięciem, było przy nim sporo pracy, ale efekt był tego warty. Zapięcie składa się z elementów metalowych w kolorze srebrnym, końcówka o średnicy wew. 11,5mm.


12 komentarzy:

  1. Śliczne, uwielbiam te plecione końcówki, wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł ukośnik. W całości prezentuje się wspaniale:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wromby górą! Naszyjnik powala!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ukośniki, zakochałam się w nich jakiś czas temu i to tak mocno, że jak ktoś zażyczył sobie ostatnio zwykłą szydełkowo - koralikową to wracałam tu do Ciebie na tutorial, bo zapomniałam jak się je robi :) Śliczny ukośnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten naszyjnik. :) Mam pytanie, jak ty to robisz, że te ukośniki są takie równe? Ja ile razy bym nie robiła, to zawsze widać nitkę. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, jak wszystkie Twoje prace ale przy okazji też zazdroszczę, ponieważ mi żadne podobne wzory nie wychodzą bo za każdym razem (pomimo, że nawlekam koraliki zgodnie ze wzorami) regularnie w tych samych miejscach jest nie ten koralik co trzeba. Tak mi się marzą romby ale przez tą klątwę nic nie mogę póki co wskórać :)
    Chylę czoła także przed Twoimi wykończeniami. Są tak schludne i przemyślane jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ten ostatni komplecik to ten co robiłaś na spotkaniu? jeśli tak to woooow, oczy mi z orbity wyskoczyły, cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zaglądać na twojego bloga ciągle coś mnie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  9. W tych końcówkach zakochałam się. Mam nadzieję, że moje próby będą udane :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo efektowne, jak dla mnie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny wzór ukośnika. Ja jakoś próbuje do niego podejśc poważnie,a on ciagle ze mnie kpi ... nie potrafie, Ale z tym większą przyjemnością oglądam Twoje

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!