7 listopada 2013

burberraśnie

Przypadek sprawił, że otrzymałam zamówienia na sznury szydełkowo-koralikowe w deseń kratki burberry od dwóch pań w mniej wiece tym samym czasie:) Jako, że kolii do środków komunikacji zabrać nie sposób, to sznury powstawały w drodze:) Dwie bransoletki oraz krótki naszyjnik (42cm) wykonałam na 8 koralików w rzędzie z kolorów opaque lustered: white oraz beige, a także z opaque: jet i cherry.

Sznury wykończyłam koralikowo oraz zapięciami metalowymi typu toggle. Nie zabrakło drobnych zawieszek, postawiłam na ażurowe serduszka i czerwone FP.


Specjalnie do kompletu z tym naszyjnikiem powstała bransoletka. Wykończenie, zapięcie, wzór i koraliki - takie same jak w naszyjniku.
A w sobotę zapraszam na mini Craft Clubbing  w Poznaniu:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię swoją pracę! Dzięki za próbki! Ta bransoletka jest naprawdę lubię, zrobię.Dom wygląda bardzo dobrze, zdradzę przygotowania?

    (Google translator, przepraszam jeśli źle version)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta niebieska jest super . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje koralikowe cudeńka! Są niezwykle piękne i precyzyjnie wykonane:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne sznury, jak zawsze :) zafascynowały mnie te koralikowe końcówki. Jaką metodą je wyplatasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda granat ze złotem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Burberry od zawsze mi się podobało! Robiłam krateczki dwa razy ale w innych kolorkach, muszę kiedyś zrobić oryginał!!! Drugi wzorek i kolorki też w moim guście!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeju jakie to śliczne ! Takie krateczkowe :3 super, mnie się bardzo bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzory :) mam pytanie jak zrobić takie wykończenie z koralików? Takie koralikowe końcówki w bransoletce? azia_@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!