11 lipca 2011

zakonczenie głosowania - czas na obrady jury

Kochani, serdecznie dziękuję za wszystkie oddane głosy na mnie! Rozstrzygnięcie konkursu zostało oddane w ręce jury, z wielu powodów - min. ataku hakera. Dlatego proszę teraz o trzymanie kciuków o jak najlepszy obrót sprawy dla mnie:)

Niezwłocznie dam znać o wynikach. Jury będzie przyznawało punkty w następujących kategoriach: technika, projekt, dobór kolorów, innowacyjność, wygląd ogólny. (beading.pl)

Dziękuję i zamykam zapisy na candy:)

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wygrasz!
    Naszyjnik jest boski. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki :) ,żebyś wygrała.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie się zastanawiałam,czy mam głosować dalej,bo mi się wyświetliło,że się trzeba zalogować...czyli najpierw zarejestrować.Ale skoro już nie głosujemy,to poczekam z rejestracją do czasu,aż będę miała za co kupić koraliki na kropelki;-) a wtedy dam ci znać,żebyś mogła "mi polecić" ten sklep,bo w sumie dzięki tobie go znam,więc ci się należy;-) ..Chyba,że do tego czasu zlikwidują tą promocję;-/
    A jeśli będą patrzyć na ilość głosów,to i tak masz najwięcej;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No trzymam kciuki, trzymam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zasł€żone zwycięstwo, a i przeciwniczki na baaardzo wysoki poziomie. To satysfakcjonujące zająć II miejsce w takim towarzystwie prawda ?

    OdpowiedzUsuń

Na pytania z komentarzy odpisuję mejlowo - a za każde pozostawione słowo - dziękuje!